rail-pictures.com
Keine Registrierung n�tig - Login mit Google-, Facebook- or X-Account! Hallo gast, u bent niet ingelogd. Inloggen | Account aanmaken 
Forum   Contact   Colofon
Engels Duits Frans Italiaans Spaans Pools Nederlands japanisch Zweeds 

De eerste foto's van Netherlands / Steam+locomotives

301 Foto's
<<  vorige pagina  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende pagina  >>
Meuse stoomlocomotief SHM-5 staat met een quasi-goederentrein op Wognum-Nibbixwoud op 28 maart 2013.
Meuse stoomlocomotief SHM-5 staat met een quasi-goederentrein op Wognum-Nibbixwoud op 28 maart 2013.
Leonardus Schrijvers

Zijaanzicht van SHM-5 bij Wognum-Nibbixwoud op 28 maart 2013.
Zijaanzicht van SHM-5 bij Wognum-Nibbixwoud op 28 maart 2013.
Leonardus Schrijvers

SHM-5 rijdt rond bij Wognum-Nibbixwoud op 28 maart 2013.
SHM-5 rijdt rond bij Wognum-Nibbixwoud op 28 maart 2013.
Leonardus Schrijvers

Thuis en gast: SHM-26 werd vroeger ingezet in Zuid-Limburg op lokale stoomtramlijnen en was gast bij de ZLSM op 8 juli 2017, hier te zien in Simpelveld. Hier trekt zij een Sik (Geit) door het terrein van de ZLSM.
Thuis en gast: SHM-26 werd vroeger ingezet in Zuid-Limburg op lokale stoomtramlijnen en was gast bij de ZLSM op 8 juli 2017, hier te zien in Simpelveld. Hier trekt zij een Sik (Geit) door het terrein van de ZLSM.
Leonardus Schrijvers

Op 28 maart 2013 staat tramloc SHM-26  Ir. Bosboom  in Wognum-Niboxwoud. Dit station is in haar oorspronkelijke staat hersteld en dient als een handig overstappunt op de museumlijn van de SHM.
Op 28 maart 2013 staat tramloc SHM-26 "Ir. Bosboom" in Wognum-Niboxwoud. Dit station is in haar oorspronkelijke staat hersteld en dient als een handig overstappunt op de museumlijn van de SHM.
Leonardus Schrijvers

Thuis en gast: SHM-26 werd vroeger ingezet in Zuid-Limburg op lokale stoomtramlijnen en was op 8 juli 2017 te gast bij de ZLSM, hier gezien in Simpelveld.
Thuis en gast: SHM-26 werd vroeger ingezet in Zuid-Limburg op lokale stoomtramlijnen en was op 8 juli 2017 te gast bij de ZLSM, hier gezien in Simpelveld.
Leonardus Schrijvers

SHM-26 komt Hoorn binnen met een stoomtram uit Medemblik op 28 maart 2013.
SHM-26 komt Hoorn binnen met een stoomtram uit Medemblik op 28 maart 2013.
Leonardus Schrijvers

Op een grijze 25 november 1999 sleept SHM 7742 'BELLO' een stoomtrein uit Alkmaar tijdens een tentoonstelling.
Op een grijze 25 november 1999 sleept SHM 7742 'BELLO' een stoomtrein uit Alkmaar tijdens een tentoonstelling.
Leonardus Schrijvers

Op 6 september 2015 staat SHM 7742 als gast bij de draaischijf in Beekbergen bij de VSM tijdens het Terug naar Toen-weekend.
Op 6 september 2015 staat SHM 7742 als gast bij de draaischijf in Beekbergen bij de VSM tijdens het Terug naar Toen-weekend.
Leonardus Schrijvers

SHM-26 geniet van een pauze in de biergarten in Simpelveld met de ZLSM op 8 juli 2017.
SHM-26 geniet van een pauze in de biergarten in Simpelveld met de ZLSM op 8 juli 2017.
Leonardus Schrijvers

BELLO (7742) tire un tramway à vapeur vers Medemblik depuis Hoorn le 25 octobre 2015.
BELLO (7742) tire un tramway à vapeur vers Medemblik depuis Hoorn le 25 octobre 2015.
Leonardus Schrijvers

BELLO (7742) tracte un tramway à vapeur vers Medemblik depuis Hoorn le 25 octobre 2015.
BELLO (7742) tracte un tramway à vapeur vers Medemblik depuis Hoorn le 25 octobre 2015.
Leonardus Schrijvers

Op 6 september 2015 ontspant 7742 'BELLO' zich in Beekbergen tijdens het 40-jarig jubileum van de VSM en het honderdjarig bestaan van BELLO.
Op 6 september 2015 ontspant 7742 'BELLO' zich in Beekbergen tijdens het 40-jarig jubileum van de VSM en het honderdjarig bestaan van BELLO.
Leonardus Schrijvers

SGB-2 'BORSELE' staat in Goes met de Stoomtram Goes-Borssele op 19 mei 2012 tijdens het veertigjarig jubileum van de SGB.
SGB-2 'BORSELE' staat in Goes met de Stoomtram Goes-Borssele op 19 mei 2012 tijdens het veertigjarig jubileum van de SGB.
Leonardus Schrijvers

SGB-2 'BORSELE' staat in Goes met de Stoomtram Goes-Borssele op 19 mei 2012 tijdens het veertigjarig jubileum van de SGB.
SGB-2 'BORSELE' staat in Goes met de Stoomtram Goes-Borssele op 19 mei 2012 tijdens het veertigjarig jubileum van de SGB.
Leonardus Schrijvers

Een Nederlandse Bison: SGB-3 'BISON' wordt gevlagd vanwege het veertigjarig jubileum van haar museumexploitant SGB op 19 mei 2012.
Een Nederlandse Bison: SGB-3 'BISON' wordt gevlagd vanwege het veertigjarig jubileum van haar museumexploitant SGB op 19 mei 2012.
Leonardus Schrijvers

Op 14 mei 2015 doet SGB-3 BISON Goes SGB aan met een stoompendel van Hoedekenskerke.
Op 14 mei 2015 doet SGB-3 BISON Goes SGB aan met een stoompendel van Hoedekenskerke.
Leonardus Schrijvers

SGB-3 (rode loc) en SGB-2 (groene loc) rijden zonder trein bij Goes op 19 mei 2012.
SGB-3 (rode loc) en SGB-2 (groene loc) rijden zonder trein bij Goes op 19 mei 2012.
Leonardus Schrijvers

Op 6 september 2015 sleept SGB-3 'BISON' een fotogoedstrein naar Loenen terwijl zij te gast is bij de VSM.
Op 6 september 2015 sleept SGB-3 'BISON' een fotogoedstrein naar Loenen terwijl zij te gast is bij de VSM.
Leonardus Schrijvers

Ex-NS 7853 'NAVIZENCE' keert om in Haaksbergen, hoofdstation van de MBS, op 23 oktober 2016. Deze locomotief is van Zwitsers ontwerp en werd door NS besteld na de Tweede Wereldoorlog om het sterk uitgeputte locomotievenpark te herbouwen. De SBB had net een grote hoeveelheid C-tanklocomotieven buiten dienst gesteld vanwege hun elektrificatieprogramma en de Nederlandsche Spoorwegen kochten enkele van deze locomotieven voor lokale personen- en goederendiensten.
Ex-NS 7853 'NAVIZENCE' keert om in Haaksbergen, hoofdstation van de MBS, op 23 oktober 2016. Deze locomotief is van Zwitsers ontwerp en werd door NS besteld na de Tweede Wereldoorlog om het sterk uitgeputte locomotievenpark te herbouwen. De SBB had net een grote hoeveelheid C-tanklocomotieven buiten dienst gesteld vanwege hun elektrificatieprogramma en de Nederlandsche Spoorwegen kochten enkele van deze locomotieven voor lokale personen- en goederendiensten.
Leonardus Schrijvers

Ex-NS 7853 'NAVIZENCE' rijdt rond in Haaksbergen, hoofdstation van de MBS, op 23 oktober 2016. Deze locomotief is van Zwitsers ontwerp en werd door NS besteld na de Tweede Wereldoorlog om het sterk uitgeputte locomotiefpark te herbouwen. De SBB had net een grote hoeveelheid C-tanklocomotieven buiten dienst gesteld vanwege hun elektrificatieprogramma en de Nederlandsche Spoorwegen kochten enkele van deze locomotieven voor lokaal personen- en goederentransport.
Ex-NS 7853 'NAVIZENCE' rijdt rond in Haaksbergen, hoofdstation van de MBS, op 23 oktober 2016. Deze locomotief is van Zwitsers ontwerp en werd door NS besteld na de Tweede Wereldoorlog om het sterk uitgeputte locomotiefpark te herbouwen. De SBB had net een grote hoeveelheid C-tanklocomotieven buiten dienst gesteld vanwege hun elektrificatieprogramma en de Nederlandsche Spoorwegen kochten enkele van deze locomotieven voor lokaal personen- en goederentransport.
Leonardus Schrijvers

<<  vorige pagina  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende pagina  >>





Statistik
 
Diese Webseite verwendet Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren und Zugriffe zu analysieren. Sie können zwischen personalisierter und nicht-personalisierter Werbung wählen.
Mit der Nutzung dieser Seite stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.