Hallo bezoeker!
Hier een paar korte feiten over mij:
- Spoorwegliefhebber sinds ik me kan herinneren (opgegroeid met modelspoor)
- Woonachtig in Neustadt Sachsen (aan de Sebnitztalbahn)
- Opgegroeid met de DR V100 en fan van deze serie
- Spoorfotograaf sinds ongeveer 13 jaar
- Fotografisch vooral diesel- en stoomlocomotieven evenals op de smalspoorlijnen van Saksen
- Meer informatie over mij en meer foto’s ook uit andere gebieden op mijn homepage:
http://www.vogels-perspektiven.de/
automatisch vertaald