Hallo, Ik ben begonnen met fotografie (afgezien van de gebruikelijke vakantiefoto's) vooral uit interesse voor de spoorwegen. Op 01.11.2008 heb ik mijn eerste opnamen op bahnbilder.de geüpload. In de loop van de tijd zijn er ook steeds meer foto's buiten de spoorwegen ontstaan, hetzij tijdens vakanties, dagtochten of onderweg. Op deze pagina's is een selectie van mijn foto's te zien. Mijn foto's rond het thema luchtvaart zijn in de toekomst te vinden op
Luftfahrt.startbilder.de.
Momenteel gebruik ik voornamelijk een Canon 700D, enkele opnamen onderweg zijn ook gemaakt met een G7X.
Vanwege de huidige situatie: De foto's mogen alleen met mijn toestemming worden hergebruikt. Neem hiervoor contact met mij op via het hieronder gelinkte e-mailadres.
automatisch vertaald