Twee SBB GIRUNO RABe 501's zijn in Faido op weg naar het zuiden. Op het eerste gezicht lijkt het station van Faido nog zoals vóór de ingebruikname van de GTB, maar bij nadere inspectie (en het is nauwelijks zichtbaar op de foto) worden spoor 1 en 4 niet meer gebruikt, zijn de wissels vastgeschroefd en is de bovenleiding geaard.
4 september 2023
Stefan Wohlfahrt http://klein-aber-fein---imagination.startbilder.de/ 30.09.2023, 594 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: SONY ILCA-77M2, Datum 2023:09:04 12:03:38, Belichtingstijd: 1/640, Diafragma: 80/10, ISO125, Brandpuntsafstand: 220/10
228 1400x940 Px, 27.04.2026
412 1200x821 Px, 28.07.2025
445 1200x852 Px, 28.07.2025
409 1200x804 Px, 11.06.2025