rail-pictures.com
Keine Registrierung n�tig - Login mit Google-, Facebook- or X-Account! Hello guest, you are not logged in. Log in | Create account 
Forum   Contact   Legal notice
English German French Italian Spanish Polish Dutch japanisch Swedish 

Reacties op foto's, Pagina 26



<<  vorige pagina  21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 volgende pagina  >>
FIJNE KERST EN EEN GEZOND GELUKKIG NIEUWJAAR aan alle gebruikers en kijkers op Rail-Pictures.com. (naar afbeelding)

Stefan Wohlfahrt 20.12.2009 20:03 20.12.2009 20:03
Bedankt Hans, en ook wensen wij je een fijne tijd en zeggen dank voor je foto's op deze site.
w.l.g.
Stefan en Christine

automatisch übersetzt

Stoptrein Luxemburg in Troisvierges. 30.03.2009 (naar afbeelding)

De Rond Hans und Jeanny 19.12.2009 21:34 19.12.2009 21:34
Leuk aandenken van je laatste bezoek aan Luxemburg, Stefan. Een kleine correctie wat betreft de naam van de locatie: het heet Troisvierges. ;-)
Met vriendelijke groet.
Hans en Jeanny

automatisch übersetzt

Stefan Wohlfahrt 20.12.2009 7:50 20.12.2009 7:50
Hallo Hans en Jeanny,
bedankt voor jullie opmerkingen en correctie.
met vriendelijke groet,
Stefan

automatisch übersetzt

De "m2" tussen Délices en Grancy met een trein gaat naar Croisettes. 18.12.2009 (naar afbeelding)

De Rond Hans und Jeanny 19.12.2009 21:45 19.12.2009 21:45
Hallo Stefan,
een mooie foto van het licht besneeuwde Lausanne.
Groeten
Jeanny

automatisch übersetzt

D832 "Onslaught" in Rawtenstall, 08/2006 (naar afbeelding)

Stefan Wohlfahrt 6.12.2009 10:27 6.12.2009 10:27
De UK- V 200 ?
w.l.g.
Stefan
(sorry voor de dubbele klik)

automatisch übersetzt

Stefan Wohlfahrt 6.12.2009 10:27 6.12.2009 10:27
De UK- V 200 ?
w.l.g.
Stefan

automatisch übersetzt

Thomas Wendt 11.12.2009 18:31 11.12.2009 18:31
Wikipedia zegt ja :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_42

automatisch übersetzt

SBB Re 460 051-6 met een IR-dienst naar Brig bij St-Saphorin. 17.03.2007 (naar afbeelding)

Silvan 10.12.2009 17:13 10.12.2009 17:13
Hallo Stefan,
Ik heb zo lang gewacht om een foto van deze locomotief te maken. Dinsdag kreeg ik een sms dat hij op de IR-dienst naar Konstanz was en ben ik naar de sporen gegaan. Maar helaas was het te laat om een foto te maken met genoeg licht :(
Jouw foto is trouwens heel goed gemaakt!
Groeten,
Silvan

automatisch übersetzt

Stefan Wohlfahrt 10.12.2009 21:11 10.12.2009 21:11
Hallo Silvan
Ik hoop dat je in de toekomst meer geluk zult hebben.
Met vriendelijke groet,
Stefan

automatisch übersetzt

M-C Lokale trein in Salvan. 14.10.2007 (naar afbeelding)

Silvan 10.12.2009 17:16 10.12.2009 17:16
Klopt het dat ik een derde rail EN de normale contactdraad op het linkerspoor kan zien?
Groeten Silvan

automatisch übersetzt

Stefan Wohlfahrt 10.12.2009 21:08 10.12.2009 21:08
Hallo Silvan
ja, je hebt het correct gezien, in Salvan moet je het systeem veranderen van de 3e rail naar de elektrische lijn.
met vriendelijke groet
Stefan

automatisch übersetzt

<<  vorige pagina  21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 volgende pagina  >>





Statistik
 
Diese Webseite verwendet Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren und Zugriffe zu analysieren. Sie können zwischen personalisierter und nicht-personalisierter Werbung wählen.
Mit der Nutzung dieser Seite stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.