Stefan Wohlfahrt 20.12.2009 20:03 20.12.2009 20:03
Bedankt Hans, en ook wensen wij je een fijne tijd en zeggen dank voor je foto's op deze site.
w.l.g.
Stefan en Christine
De Rond Hans und Jeanny 19.12.2009 21:34 19.12.2009 21:34
Leuk aandenken van je laatste bezoek aan Luxemburg, Stefan. Een kleine correctie wat betreft de naam van de locatie: het heet Troisvierges. ;-)
Met vriendelijke groet.
Hans en Jeanny
Stefan Wohlfahrt 20.12.2009 7:50 20.12.2009 7:50
Hallo Hans en Jeanny,
bedankt voor jullie opmerkingen en correctie.
met vriendelijke groet,
Stefan
De Rond Hans und Jeanny 19.12.2009 21:45 19.12.2009 21:45
Hallo Stefan,
een mooie foto van het licht besneeuwde Lausanne.
Groeten
Jeanny
Stefan Wohlfahrt 6.12.2009 10:27 6.12.2009 10:27
De UK- V 200 ?
w.l.g.
Stefan
(sorry voor de dubbele klik)
Stefan Wohlfahrt 6.12.2009 10:27 6.12.2009 10:27
De UK- V 200 ?
w.l.g.
Stefan
Thomas Wendt 11.12.2009 18:31 11.12.2009 18:31
Wikipedia zegt ja :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_42
Silvan 10.12.2009 17:13 10.12.2009 17:13
Hallo Stefan,
Ik heb zo lang gewacht om een foto van deze locomotief te maken. Dinsdag kreeg ik een sms dat hij op de IR-dienst naar Konstanz was en ben ik naar de sporen gegaan. Maar helaas was het te laat om een foto te maken met genoeg licht :(
Jouw foto is trouwens heel goed gemaakt!
Groeten,
Silvan
Stefan Wohlfahrt 10.12.2009 21:11 10.12.2009 21:11
Hallo Silvan
Ik hoop dat je in de toekomst meer geluk zult hebben.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Silvan 10.12.2009 17:16 10.12.2009 17:16
Klopt het dat ik een derde rail EN de normale contactdraad op het linkerspoor kan zien?
Groeten Silvan
Stefan Wohlfahrt 10.12.2009 21:08 10.12.2009 21:08
Hallo Silvan
ja, je hebt het correct gezien, in Salvan moet je het systeem veranderen van de 3e rail naar de elektrische lijn.
met vriendelijke groet
Stefan