Re 4/4 II komt uit de Wattinger Tunnel.
10.10.2014
Stefan Wohlfahrt http://klein-aber-fein---imagination.startbilder.de/ 13.10.2014, 654 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: SONY DSLR-A350, Datum 2014:10:10 11:58:21, Belichtingstijd: 0.003 s (1/320) (1/320), Diafragma: f/6.3, ISO400, Brandpuntsafstand: 200.00 (2000/10)
93 848x1200 Px, 20.06.2026
105 1400x904 Px, 14.06.2026
96 1400x941 Px, 12.06.2026
108 1400x941 Px, 12.06.2026