Lijn 21 richting Handschuhsheim met OEG 107 (GT8 DUEWAG) op 13.07.2009 voor het centraal station van Heidelberg.
Gilbert Angermann 02.10.2009, 1388 Weergaven, 4 Reacties * automatisch übersetzt
hallo gilbert,
de naam van deze tramlijn is niet "S21" - de juiste naam is alleen "21"
Daniel
Hoi Daniel,
Ik hoop dat we in de toekomst hier foto's van jou kunnen zien.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Hoi Stefan,
zoals je kunt zien heb ik hier mijn eerste foto's geüpload :)
Daniel
Hoi Daniel!
Bedankt voor je tip. Ik heb het aangepast. Gilbert
778 750x1024 Px, 30.05.2013
947 808x1024 Px, 10.03.2013
1172 1000x679 Px, 08.02.2010
1353 1000x679 Px, 08.02.2010