S21 richting Bismarckplatz met OEG 107 (GT8 DUEWAG) op 13.07.2009 voor het centraal station van Heidelberg.
Gilbert Angermann 02.10.2009, 1176 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
777 750x1024 Px, 30.05.2013
944 808x1024 Px, 10.03.2013
1170 1000x679 Px, 08.02.2010
1351 1000x679 Px, 08.02.2010