Lente op de "Gäubahn" bij Engen: Een DB 146 met zijn RE rijdt naar Konstanz.
22.04.2011
Stefan Wohlfahrt http://klein-aber-fein---imagination.startbilder.de/ 12.08.2011, 1120 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: SONY DSLR-A350, Datum 2011:04:22 14:42:47, Belichtingstijd: 0.002 s (1/500) (1/500), Diafragma: f/9.0, ISO200, Brandpuntsafstand: 30.00 (300/10)
Bedankt voor de reactie, Armin.
Groeten, Stefan
240 1200x800 Px, 02.04.2026
270 1200x806 Px, 01.02.2026
317 1200x800 Px, 30.01.2026