Een Stadler GTW 2/6 van de Hellertalbahn (Hellerdalspoorlijn) heeft op 01.05.2011 het station Betzdorf/Sieg verlaten en rijdt als RB 96 (Hellertalbahn) langs de Heller in de richting Dillenburg.
Armin Schwarz http://hellertal.startbilder.de/ 12.07.2011, 1528 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: Canon Canon EOS 1000D, Datum 2011:05:01 14:40:30, Belichtingstijd: 0.003 s (1/400) (1/400), Diafragma: f/11.0, ISO200, Brandpuntsafstand: 40.00 (40/1)
Hallo Stefan
Bedankt voor je leuke reactie. Ik ben erg blij dat je mijn foto mooi vindt.
Groeten Armin
405 1200x800 Px, 23.04.2023
496 1200x800 Px, 14.08.2020
933 1200x768 Px, 03.03.2015