M-C Lokale trein in Salvan.
14.10.2007
Stefan Wohlfahrt http://klein-aber-fein---imagination.startbilder.de/ 10.12.2009, 1489 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: NIKON E7900, Datum 2007:10:14 17:07:13, Belichtingstijd: 0.002 s (10/6100) (1/610), Diafragma: f/4.8, ISO50, Brandpuntsafstand: 7.80 (78/10)
Klopt het dat ik een derde rail EN de normale contactdraad op het linkerspoor kan zien?
Groeten Silvan
Hallo Silvan
ja, je hebt het correct gezien, in Salvan moet je het systeem veranderen van de 3e rail naar de elektrische lijn.
met vriendelijke groet
Stefan
252 1400x940 Px, 28.04.2026
210 1400x940 Px, 28.04.2026
210 1400x968 Px, 28.04.2026