Een stoomtrein van Blonay Chamby komt aan in Blonay.
12.06.2011
Stefan Wohlfahrt http://klein-aber-fein---imagination.startbilder.de/ 12.06.2011, 1320 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: NIKON E7900, Datum 2011:06:12 16:53:35, Belichtingstijd: 0.003 s (10/3900) (1/390), Diafragma: f/4.8, ISO50, Brandpuntsafstand: 7.80 (78/10)
Hallo Stefan,
zeer mooie stoomtrein in Blonay. Rijdt de trein elke dag of alleen op bepaalde data?
Groeten Armin
Dank je Armin voor je reactie, de B-C (Blonay-Chamby) treinen rijden elk weekend van half mei tot eind oktober.
Met vriendelijke groet
Stefan
53 1200x774 Px, 22.06.2026
95 1400x902 Px, 19.06.2026
87 1400x976 Px, 19.06.2026
86 1400x908 Px, 19.06.2026