Waterveger XE 2/2 Nr. 1 voor de voormalige tram van Biel/Bienne (gesloten in 1948), maar de wagen was eigendom van de stad Biel (Ville de Bienne). Deze waterveger werd in 1915 gebouwd door SWS en MFO en is nu eigendom van de historische spoorlijn Blonay-Chamby.
Chaulin, 27 mei 2012.
De Rond Hans und Jeanny http://wwwfotococktail-revival.startbilder.de 12.07.2012, 1565 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
53 1200x774 Px, 22.06.2026
95 1400x902 Px, 19.06.2026
87 1400x976 Px, 19.06.2026
86 1400x908 Px, 19.06.2026