Sprinter die op 17-12-2009 het centraal station van Utrecht binnenrijdt in de sneeuw.
Hans van der Sluis http://interessante-bilder.startbilder.de 20.12.2009, 1461 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
Hoi Hans,
misschien is een eenvoudige foto bij het eerste sluis, maar ik kan altijd lang naar deze prachtige foto kijken en ik ontdek steeds nieuwe details - heel mooi!
met vriendelijke groet,
Stefan
270 1200x800 Px, 28.03.2026
283 1200x800 Px, 28.03.2026
265 1200x800 Px, 27.03.2026
277 1200x802 Px, 25.03.2026