Enkele dagen na de ingebruikname van het nieuwe hogesnelheidsbaan rijdt een DB ICE door het Grünhaut-bos (B) richting Frankfurt am Main. Juni 2009
Philippe Godart http://www.wattman087.blogspot.be 29.02.2012, 1053 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
455 1200x800 Px, 31.03.2024
483 1200x800 Px, 09.05.2023
430 1200x799 Px, 08.05.2023
520 1200x800 Px, 08.05.2023