De ICE naar Frankfurt/Main vertrekt op 12 september 2008 van station Luik-Guillemins.
De Rond Hans und Jeanny http://wwwfotococktail-revival.startbilder.de 28.10.2009, 1232 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
455 1200x800 Px, 31.03.2024
484 1200x800 Px, 09.05.2023
432 1200x799 Px, 08.05.2023
520 1200x800 Px, 08.05.2023