CIS ETR 470 verlaat op 3 augustus 2008 het station van Spiez.
De Rond Hans und Jeanny http://wwwfotococktail-revival.startbilder.de 09.01.2010, 3145 Weergaven, 1 Reactie * automatisch übersetzt
Hallo Jeanny en Hans,
dat is een heel mooie foto maar mijn herinnering aan dat station is helemaal anders....
Met vriendelijke groet, Karl
440 1200x816 Px, 15.11.2023
452 698x1024 Px, 12.08.2023
520 1200x783 Px, 15.04.2020
573 1200x830 Px, 13.04.2020