Hier stond het oude centraal stationgebouw van Rotterdam. Er zal een nieuw gebouw worden gebouwd, maar op het moment dat ik deze foto maakte was daar nog niets van te zien. Rotterdam 28-04-2010.
Hans van der Sluis http://interessante-bilder.startbilder.de 09.07.2010, 1176 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
210 1200x800 Px, 29.04.2026
294 1200x801 Px, 08.12.2025
458 1200x799 Px, 11.11.2021