Ex-NS 122 neemt deel aan een locomotiefparade in Amersfoort op 14 oktober 2014. Ze is nu eigendom van de SGB in Goes.
Leonardus Schrijvers 23.03.2021, 527 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
125 1200x800 Px, 28.05.2026
191 1200x800 Px, 20.05.2026
208 1200x800 Px, 29.04.2026
194 1200x800 Px, 29.04.2026