Een nieuwe trein op de Hamburger Hochbahn.
28.11.2008
Stefan Wohlfahrt http://klein-aber-fein---imagination.startbilder.de/ 27.12.2009, 1373 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
EXIF: NIKON COOLPIX P50 , Datum 2008:11:28 10:53:47, Belichtingstijd: 0.016 s (10/630) (1/63), Diafragma: f/2.8, ISO64, Brandpuntsafstand: 4.70 (47/10)
Hallo Stefan, deze foto ziet er erg mooi uit. Groeten, Stephan uit Hamburg
Hoi Stephan,
bedankt voor je reactie.
met vriendelijke groet,
Stefan
494 1200x806 Px, 03.12.2019
554 1200x790 Px, 08.06.2018
613 1024x660 Px, 24.10.2017
644 1024x738 Px, 09.10.2017