Een trein van OSB (Ortenau S-Bahn) 510 op het centraal station van Offenburg.
Manuel Höly http://feuerwehr.startbilder.de 05.10.2009, 1685 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
Hallo Manuel!
Deze mooie trein is VT 511 "Kappelrodeck". De andere zou VT 510 "Oberkirch" moeten zijn, omdat deze eenheden (VT509-VT513) ook op SNCF-lijnen zijn toegestaan.
Groeten, Gilbert
Hallo Gilbert
Bedankt voor de tip.
Ik wist niet dat de railcars ook in Frankrijk zijn toegestaan.
Met vriendelijke groet, Manuel
88 1200x799 Px, 10.06.2026
272 1200x800 Px, 11.04.2026
239 1200x800 Px, 11.04.2026
273 1400x992 Px, 01.04.2026