DBG 203 304-1 Essen centraal station.
Manuel Höly http://feuerwehr.startbilder.de 07.10.2009, 1628 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
Hallo Manuel.
Een heel mooie opname van 203.
Ik vind deze serie erg leuk.
Groeten, Stefan S.
Hallo Steffan
De foto van 203 304 is eigenlijk toevallig ontstaan.
203'ers naar het hoofdstation van Essen zijn erg zeldzaam.
Ik had de locomotief al vanaf de weg gezien en had niet meer verwacht dat ik erin zou slagen een foto te maken.
Maar toen is de foto toch erg goed geworden.
Groeten uit Essen
Manuel
516 1200x800 Px, 29.05.2025
509 1200x800 Px, 29.05.2025
414 1200x800 Px, 25.05.2025
356 1200x800 Px, 25.05.2025