Zijaanzicht van RFO 692 in Oss op 2 maart 2021. Na haar periode bij de NS werd ze gekocht door een groep liefhebbers van spoorwegbehoud, die helaas concludeerden dat ze 692 niet langer konden betalen. Maar RailForceOne, dat in 2020 de rangeerdiensten in Oss overnam, had het geluk de locomotief van de liefhebbers te kopen, die het geluk hadden de rangeerlocomotief niet als schroot te hoeven verkopen. Menig fotograaf beschouwt zichzelf sinds 2020 als gelukkig dat hij deze Nederlandse rangeerlocomotief in Britse kleurstelling heeft kunnen vastleggen.
Leonardus Schrijvers 09.03.2021, 590 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
282 1200x800 Px, 21.02.2026
266 1200x800 Px, 01.02.2026
316 1200x816 Px, 01.02.2026
345 1200x800 Px, 20.01.2026