Een ICE 3-trein komt op 19 september 2011 het hoofdstation van Keulen binnen.
De Rond Hans und Jeanny http://wwwfotococktail-revival.startbilder.de 16.12.2011, 1373 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
513 1200x800 Px, 02.09.2020
518 1200x800 Px, 02.09.2020
803 1200x900 Px, 13.09.2015
996 1200x797 Px, 09.07.2015