Voormalige Beierse Pacific-stoomlocomotief 18 505 staat op 31 mei 2014 in het DGEG-museum van Neustadt (Weinstraße).
Leonardus Schrijvers 17.04.2024, 351 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
144 1200x800 Px, 28.05.2026
149 1200x800 Px, 28.05.2026
170 1200x799 Px, 28.05.2026
367 1200x800 Px, 24.04.2024