De "Kaiserwagen" is de oudste trein van de Wuppertaler Schwebebahn. In 1900 gebruikte keizer Wilhelm II deze voor een proefrit. Tegenwoordig wordt de trein gebruikt voor speciale gelegenheden. 2008-02
Thomas Wendt http://www.bahnbilder.de 19.03.2009, 2074 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
791 1200x719 Px, 11.07.2015
867 1200x800 Px, 11.07.2015
860 1200x793 Px, 11.07.2015
9147 800x600 Px, 19.03.2009