113 267-9 met twee IC-rijtuigen op station Essen Hauptbahnhof.
Manuel Höly http://feuerwehr.startbilder.de 06.10.2009, 1246 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
Een mooie "Bügelfalte"-foto, Manuel. Het is geweldig dat deze prachtige machines nog steeds in gebruik zijn!
Groeten,
Date Jan
Hallo januari
Ik denk dat het goed is dat je de foto leuk vindt.
Plooien, die zijn er niet meer zoveel.
De spoorwegen verliezen steeds meer meldingen
en hebben te veel locomotieven in de vloot.
Dit is zo ver gegaan dat de 143'er wordt gesloopt.
Groeten uit Nederland
Manuel
395 1200x800 Px, 20.12.2021
425 1200x800 Px, 20.12.2021
702 1200x900 Px, 02.10.2015
710 1200x900 Px, 02.10.2015