De Peak-tram in Hongkong rijdt tussen Hongkong Island en Victoria Peak, vanwaar je een goed uitzicht hebt op Hongkong. Sept. 2007
Thomas Wendt http://www.bahnbilder.de 20.03.2009, 1371 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
1097 800x600 Px, 20.03.2009
1081 800x600 Px, 20.03.2009
1214 800x600 Px, 20.03.2009
1142 800x600 Px, 20.03.2009