DF4 2391 met een passagierstrein in Xi'an, 2007
Thomas Wendt http://www.bahnbilder.de 18.03.2009, 2058 Weergaven, 2 Reacties * automatisch übersetzt
Dit is ook een DF4B-locomotief; wij, Chinese spoorwegliefhebbers, noemen het oranje.
Hallo Bin Shen,
bedankt voor de informatie. Moet ik mijn beschrijving dan veranderen in "DF4B 2391"?
Het zou geweldig zijn als je meer foto's uit China hebt, ik ben erg geïnteresseerd in dit land.
Bedankt,
Thomas
2004 1 800x600 Px, 18.03.2009
1462 800x600 Px, 18.03.2009
1799 800x600 Px, 18.03.2009
1941 800x600 Px, 18.03.2009