InterCity-trein Oostende-Eupen passeert station Angleur in oktober 2010.
Philippe Godart http://www.wattman087.blogspot.be 12.03.2012, 1682 Weergaven, 0 Reacties * automatisch übersetzt
955 1200x900 Px, 25.04.2016
913 1200x900 Px, 25.04.2016
1251 1200x724 Px, 20.01.2014
1183 1200x754 Px, 20.01.2014